manta.♥

Alla inlägg under oktober 2011

Av foreveralone♥ - 28 oktober 2011 06:53

Hello.


Jag är nyvaken, vaknade nt så länge sen. Jag kom upp och åt frukost. Sen satte jag mej via datan :)

Och igår hade min ''One Piece'' kommit ! :D Jag är nu jätteglad :)

Men snart måste jag iallafall :P<3


Ses! <3

Av foreveralone♥ - 23 oktober 2011 21:43

Moshi moshi.

 

Idag har jag varit i stan med världens bästa mami och shoppat lite. jag fick nt med mej något utan hon fick med sej en jacka :)

Och som sagt hade jag lovat er igår att jag skulle lägga upp bilder från halloween party't. Men efter som min kamera/ipod är lite konstig så kan jag tyvärr inte nu.. Men vi får se hur den blir imorn?

Nu ska jag nog gå och kolla på film med min mamma och min älskade lillebro (Allen) :D<3


Puss hej:*

Av foreveralone♥ - 22 oktober 2011 22:16

Hello.

 

Nu är jag hemma från ett party (Jennys och Agnes)

Det va jättekul. (halloween party) Nu är jag helt ny duschat och klar... Och vid  23.00 - 24.00 väntar då sängen på mej ;D<33

Och nu är det så att bilderna kommer koa upp imornror jag xD<3


Puss hej :D<33

Av foreveralone♥ - 20 oktober 2011 18:09

Jag har precis gjort klart läxorna (nyhetsläxan matte engelska och engelska glosor!)

Vi har igentligen nt matteläxa men eftersom jag tävlar med en kille som går i min klass så behöver jag ta hem den och jobba lite :P<33

Men nu är det lugnt, har kommit ganska långt. Måste stoppa mej själv!

Och nu tränar jag på engelska glosor. Lite kul/jobbigt men ändå nt.

Jag vill bara lägga upp en bild på mej själv^^ Efter det ska jag nog gå äta.. Min mage kurrar -.-'' Mihhi^^<3

 

Ses senare! :D 

Av foreveralone♥ - 18 oktober 2011 17:46

Moshi moshi^^

Jag vaknade nyss.. Kom upp från sängen direkt och satte mej vid datan! 

Idag hände nt nått speciellt! Själv har jag varit borta ganska länge :P

Men jag fundera på att göra en ny design ?


Ok jag ska ut nu i detta piss väder ! cya!<33

 

Av foreveralone♥ - 13 oktober 2011 06:52

Moshi moshi^^

Sitter här på soffan och äter frukost. Klockan åtta ska jag till skolan -.-' 

Senare ska jag vara med 

http://gabbyssmurf.bloggplatsen.se/ (Kaisa) Dominika och kanske Allan ^^♥

Jag har både morgon's låt och en morgon's bild ! ♥

   Bilden i måndags elr tisdags, jag minns nt ^^♥

Lite gammal.. men ändå bra! :D<3


Ses!:*<3

Av foreveralone♥ - 12 oktober 2011 07:27

Godmorgon!^^

Jag vet att jag nt har bloggat på ett tag :P Jag har varit upptagen osv..

Men nu känner jag mej att jag behöver fortsätta blogga! :D

Själv har jag ganska brottom till skolan xD Men jag måste lixom blogga lite^^ Det gör nog inget om jag kmr några minuter försent!...

Här kommer det en bild på mej Ida och Amanda ! <33

   Bilden var från igår :)


Nu måste jag gå till skolan ses! :*

Av foreveralone♥ - 9 oktober 2011 10:26

  En liten snabb bild för idag! Snart ska jag till centrum med mamma och handla lite kläder!:D

Syns:*

Presentation


Hej! Mitt namn är Angkana men kallas för Ploy. Jag är från Thailand, föddes där 2 mars 2000. Flyttade till Sverige 7/8 år gammal. Jag pluggar här i Stockholm/Tyresö. Hope you like it Kontakta: privat.ploy@live.se

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

you + me


Ovido - Quiz & Flashcards