manta.♥

Alla inlägg under januari 2012

Av foreveralone♥ - 31 januari 2012 17:47

Hello!

 

Jag vet att jag har inte bloggat på ett tag, men jag höll på och dö med läxor.. Och så är jag med kompisar och är ute ganska ofta.. Men nu är jag tillbaka? o,o Jag har funderat på och göra en ny blogg? Min blogg-namn låter cpe barnslig korkad.. :P haha nej men drev... Men jag hade tänkt och göra en ny blogg förut.. Men ångrade mej, vet nt varför..


Dagens låt!♥

Ansiktet - Äckligt

Av foreveralone♥ - 27 januari 2012 21:08

det ända jag önskar just är att få tillbaka dej. jag kan nt leva utan dej, du är en sån person man inte glömmer..♥ glömmer man dej så kommrér du tillbaxs, man kommer aldrig att kunna glömma dej. för du är en fantastisk person som man inte kan beskriva mer..

älskar dej mer än allt, guds snällaste kille♥


~jag har förlorat den jag älskar.</3~

   


Av foreveralone♥ - 26 januari 2012 18:17

Jag sov, jag drömde, jag grät..

Jag sov för att jag slipper att tänka på dej, jag drömde att du och jag var i en annan värld, just bara du och jag, jag grät för att jag fick aldrig dej.


Men jag ska inte gråta för att jag inte fick dej, jag kommer att kämpa med livet, även fast du inte finns för mej. Förut minns jag, du och jag.. Första gången vi träffades, jag var blyg, nervös och kunde inte konsentrera. Men när jag såg dej i ögonen, var jag bara.... förvånad!♥ Dina vackra ögon, bruna runda stora, men små.

Jag kommer alltid att minnas den dagen.♥ Nu, och föralltid!


If you walk away..

 

Av foreveralone♥ - 24 januari 2012 20:07

När jag först träffade dej, då belv jag jätte nervös. Så himla nervös så jag nästan måste sitta och ta det lugnt. Det gjorde jag. Men ingenting hände, jag var fortfarande nervös. Så jag gick in i toaletten och tvättade mitt ansikte med kallt vatten. Ingeting gick bra, jag fortsatte fortfarande vara nervös.. Jag försökte engång till sitta och ta det lugnt. Men fortfarande samma, ingenting hände. Men sen när du kom fram till mej och började prata med mej blev jag lugn, så lugn, och jag såg hur dina vackra runda bruna ögon som stirrade in i mitt öga när vi pratade. Så himla fint så den fick mej att le.♥

There'll no clear skies, if i lose you baby.♥

 

 

~be happy & smile with me.(:~

  

Lost Of Love!

Av foreveralone♥ - 23 januari 2012 06:54

Här kommer bilderna från igår. (:

 

  

Det blev inga popcron ^^'

  

  

Haha, först kändes det tomt, men vi kom dit förtidiga :3

 

kram♥

Av foreveralone♥ - 22 januari 2012 11:32

Hej!

Jag vet att jag har inte bloggat på några dar :P men jag har fullt upp med andra grejer.. snart ska jag på träning, sen efter träningen vid halv 4 ska jag gå möta Kaisa i centrum, efter så blir det bio i Heron City och kolla på Lejon Kungen i 3D ^^

och igår var jag i stan med mamma och kolla efter fotbollsskor kläder och pälsbolls-mössr (:

fick bara med mej en tröja. xp

aja måste sticka, bloggar mer sen. pusss♥

 

~du kalla henne hora, för att du fick aldrig chansen att kalla henne älskling.~

  

VARNING! skit gammal..

Av foreveralone♥ - 20 januari 2012 20:48

Vad tycks?

 

Gjorde den nyss, blev lite nöjd med den.

Kan inte ni se designen ?

Tryck på ''F5'' då (:


ha en fin myspys fredag!♥

 
Av foreveralone♥ - 20 januari 2012 20:15

Jag gick förbi dig på gården, såg ut som du var glad
du gick med din nya som jag tror du har
och du såg mig nog innan jag vek av
försökte spela cool som att allting var normalt
men i själva verket är jag kvar i mitt skal
och jag vill tränga ut dig men du kommer tillbaks såklart
i mitt sagoland tar du mig i hand igen
inga fler bråk och gråt - där är vi sams igen
och dom spelar min låt om dej på nätet

men när jag vaknar upp så saknar jag ditt ansikte
tänker på den dan du stack - för mig: det bara fanns inte
varför kan jag inte bara ta och glömma dig
varför kommer du tillbaks i mina drömmar säg
inatt tänkte jag på när vi gjorde våran söndagsgrej
hur blir jag hel igen efter du tog sönder mig
jag tömmer mig över dom ackorden som jag lagt
låter pianot spela ända tills det blir kolsvart
och låter stråkarna ta oss iväg till vår plats
kan inte släppa dig - det enda som jag tänker är att:
En gång i tiden var du min, men nu är du bara en dröm
jag ser oss ibland i mitt sagoland där vi ses och umgås en stund
men jag vaknar upp i min ensamhet i vårt så kallade rum
vill bara somna om igen och vakna upp i min dröm


~tre ord, åtta bokstäver, en mening, i love you.♥~

 

Presentation


Hej! Mitt namn är Angkana men kallas för Ploy. Jag är från Thailand, föddes där 2 mars 2000. Flyttade till Sverige 7/8 år gammal. Jag pluggar här i Stockholm/Tyresö. Hope you like it Kontakta: privat.ploy@live.se

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

you + me


Ovido - Quiz & Flashcards