manta.♥

Alla inlägg under november 2011

Av foreveralone♥ - 30 november 2011 21:11

Tjenis C;


Igår va det öppet hus i våran skola<3 vi skulle stå sälja fika å massor med goda saker i matsalen :P Å pengarna kommer gå t våran klassresa. Det var sjuuuuuk sjuukt grym dag igår!<3 Önska att allt hade gått om<3 Speciellt med Alex's sköna tur mössa C: Jag borde nog skaffa en sån ? o.O Haha vi får se. Men iaf, vi fick svaret hur mycket pengar vi fick/fått av alla dom som köpte... ca 5000 typ :P<3 Å alla hade gjort så goda saker så jag nästan svimma :D gott som faaan! C: <3  aja men vi syns:*

Av foreveralone♥ - 30 november 2011 21:09

Jag är typ kär ?....<3 ole dole doff! Wääääääääää omfg ;c

Av foreveralone♥ - 30 november 2011 20:58

Tjenes (Y)


Idag har jag varit med Alex, Tamsir, Mandizz, Tina, Jenny, Yasmina, Jennifer å Tony<3

Super duper kul<33 Jag hade ju utegångsförbud. Men som tur, Alexs mössa å jacka är mina tur-prudukter/maskiner.. Så varje gång jag har den på mej kommer jag alltid få tur nog >.<

Vi drog till vallen å spelade fotboll<3 vi va där kanske ca 3 timmar typ :P<3 Sen drog alla hem.. Jag stack med Yasmina å Alex<3 Sjukt grym vi hade! C; Jag har inte någon bild att bjuda på idag med alla dom jag va med ;C Men kanske imorn blir det ett vallendag igen ? Whos know ? C; Hoppas det! :DD


ZYA<3

Av foreveralone♥ - 26 november 2011 17:09

Hej,


just nu gör jag typ inget. Skypar med Mehemt :p han som jag bloggade om igår ..

och så fixade jag lite bilder på PICNICK (stavn.) Å så kolalr på tv (fotboll) :) Manutd mot N''Castle :P det står 1 - 0 till Manutd! Mihi ;'3 och jag vet inte vilka det är.

Och så ni vet Justin Bieber? Varför hatar folk honom ? Vad har han gjort er lixom ? 

 

Haha omfg.. Sjukt lång tid att göra den! ;o


Bloggar mer senare puss:*<3

<3

Av foreveralone♥ - 25 november 2011 20:47

Dagens låt<3

Av foreveralone♥ - 25 november 2011 20:34

Haj bloggen<3


Jag vet att jag nt ha bloggat... IGEN^^ Men nu känner jag mej redo att börja blogga igen :)

Trots att jag vet nt ens vad jag ska blogga om. Foki är iallafall här i Stockholm nu :D å just nu kollar jag på ''Lycka till Charlie'' Haha hon är ju fett söt<3 Medans skypar jag med en kille som heter Mehmet , sjukt söt å snäll kille<3 Å såklart vet jag nt fortfarande vad jag ska berätta om.. Jag spelar gt å lyssnar på musik!<3

 

Amanda å jag på bilden<3 

Senare ska jag nog lägga upp ''DAGENS LÅT''


Pusshej<3

Av foreveralone♥ - 20 november 2011 15:34

Hej, jag är ledsen att jag inte har bloggat. Jag hade dataförbud och jag orkade inte blogga :p

Men nu är jag tillbaka iallafall ;o

Jag har inget och berätta om. Kanske om... Haha vet nt :P<3

 

pusshajj^^

Av foreveralone♥ - 4 november 2011 09:32

Godmorgon ! :)

 

Själv vaknade jag nt för så länge sen. Strax ska jag ut och träffa kompisar :)

Jag ska bara vänta tills en kompis har ringt till mej :)<3

Förlåt att det här blir kosrtis men jag är ganska trött ^^'

Syns sen :)<3


Presentation


Hej! Mitt namn är Angkana men kallas för Ploy. Jag är från Thailand, föddes där 2 mars 2000. Flyttade till Sverige 7/8 år gammal. Jag pluggar här i Stockholm/Tyresö. Hope you like it Kontakta: privat.ploy@live.se

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

you + me


Ovido - Quiz & Flashcards