manta.♥

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av foreveralone♥ - 3 februari 2012 19:30

Jag ryser när jag hör ditt namn det är alltid så..
Glöm allt det dumma jag har sagt till dej..
Jag vill bara ta din hand och aldrig släppa taget ba och va i din närhet
kyssa dig på munnen och ge dig all min kärlek, just till dej..
Ja bara önskar det skulle ge dig hela världen om jag bara kunde det.
Jag ligger sömnlös på nätterna o bara t...änker på dig oavsett hur lång
tid det tar jag kommer vänta på dig för det är det värt.
Jag kan svära på min mamma aldrig varit så kär!
För när jag ser dig så vill jag vara med dig, gå fram till dej och ge dej en kram .. De som var en gång var du och jag är nu idag en tom kapitel i en saga
som inte slutade så bra.. )':
Jag svär på min grav att du är allting för mig och jag är kär än idag!
Snälla ge mig en chans vill leva för dig på samma sätt som jag lever
för allt i mitt hjärta kommer alltid vara du och jag, pågud, bara du och jag..
Jag blir bara mer kär för varje dag som går...


~det har gått flera veckor, och jag har ingen brevid mej.. Jag önskar att du va den personen, den personen som jag önskade att vara brevid mej, nu, och föralltid..~

 

du och jag..

Av foreveralone♥ - 3 februari 2012 07:10

Godmorgon!

 

What's up?!

Nu är det ju Februari, min kompis fyllde år igår.. :P

Här sitter jag och äter macka och bloggar. Snart ska jag iväg till skolan. Måste först sminka mej (; Idag efter skolan ska jag iväg till Nyboda och träffa några o,o Jag kommer att blogga när jag kommer hem, i promise!♥



~I miss you♥~

 

Football in my ♥

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Mitt namn är Angkana men kallas för Ploy. Jag är från Thailand, föddes där 2 mars 2000. Flyttade till Sverige 7/8 år gammal. Jag pluggar här i Stockholm/Tyresö. Hope you like it Kontakta: privat.ploy@live.se

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

you + me


Ovido - Quiz & Flashcards