manta.♥

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av foreveralone♥ - 7 februari 2012 20:37

Senare så hade jag gjort min första önskelistan.. 

Den ser ni HÄR!

 

  

 

   

 

1. Justin Bieber iPod touch 4 skal!

3. Someday perfym!

4. Justin Bieber affischer! (stavn.)

5. USA tröja (stickad?) från Gina Tricot!

 

Ha en bra kväll!

 

Av foreveralone♥ - 7 februari 2012 07:02

På tisdag nästa vecka den 14:de februari är det alla hjärtans dag! Som jag nu verkligen längtar efter. Jag kan satsa på att det kommer bli världens bästa alla hjärtans dag för mej! Så mysigt man ska ha. Vara med sin älskling, kompisar och familjen. Åååh, guud! En stund på alla hjärtans dag kommer jag vara i centrum med min älskling Dominika, Kaisa och säkert min älsklings kompis/kompisar. Guuuuud vad jag längtar! Den dagen ska jag ge alla en BIG-KRAM, hihi!

Jag önskar redan nu att hoppas ni har det bra den dagen!♥


~ge dom det dom vill ha innan det blir försent.. ♥~

   

lost of love!.♥ 


Av foreveralone♥ - 7 februari 2012 06:58

Tjena!


Glömde blogga igår kväll när jag hade lovar, hehe ;$ Jag var tvungen och diska, ta hand om min lillebror, ta ut tvätten, osv. Så när mamma kom hem hade hon ont i armen, så fundera jag att massera (stavn.) henne. Men jag skriver om inlägget om en stund. Måste käka frukost, ses!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Mitt namn är Angkana men kallas för Ploy. Jag är från Thailand, föddes där 2 mars 2000. Flyttade till Sverige 7/8 år gammal. Jag pluggar här i Stockholm/Tyresö. Hope you like it Kontakta: privat.ploy@live.se

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

you + me


Ovido - Quiz & Flashcards